Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Čedomir Antić: AP Vojvodinu treba ukinuti jer je nedemokratska tvorevina preuzeta iz totalitarnog režima

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 03 april 2017 21:04
Srbin iz Srema
Slažem se u potpunosti!

Smatram da komunističku tvorevinu,(S)AP Vojvodinu treba jednom za svagda ukinuti!!!
Preporuke:
63
14
2 ponedeljak, 03 april 2017 21:10
vrlj
Autonomija je realnost, a već samo spominjanje promena već zvuči - radikalno. Bilo `ukidanje` bilo `otcepljenje`... Stranke koje takve eksreme zastupaju ostaju, ipak, na margini.
Šteta za neke (stranke) koje inače ne gaje `ekstreme`, poput DSS - Nestale su u Vojvodini već sa namerom njenog `ukidanja` ?! A mnogo ima prostora za ozbiljan rad u tom delu `spektra`. Al` džabe... Zbog `autogola`, već na startu...
Inače izbalansirati `centralno` sa lokalnim i partikularnim, kako normativno tako i u pogledu finansiranja, nije lako, ni za bogatije države. A jedan ekstrem ( pritisak za`ukidanje`), po pravilu indukuje drugi. - Autonomaštvo....
Preporuke:
17
47
3 ponedeljak, 03 april 2017 21:27
...
Stvarno dokle više?

Divim se i tekstovima Antonića i Antića i Lompara imamo toliko elite na kojoj bi nam pozavideli drugi, organizujmo se već jednom da ne budu samo puste reči bez dela i boljeg inteligentnijeg sutra

Valjda svi mogu da stanu pod barjak Srbije

ne bi trebalo da je to tako teško

ego je najveći neprijatelj svega dobrog pa i uspeha rodoljuba
Preporuke:
38
6
4 ponedeljak, 03 april 2017 21:28
Boris
Ova inicijativa Čedomira Antića na kraju ovog sumornog dana daje osećaj da postoji svetlo na kraju tunela.
Preporuke:
46
12
5 ponedeljak, 03 april 2017 21:28
Marko Darkovic
Slazem se u potpunosti. Srbija treba da promeni Ustav i ukine AP Vojvodinu, ovo je sada idealna prilika za to. Promena ustava RS treba konacno da preambulu uvede u tekst ustava tako sto ce preambula biti ispod naslova usta. U ovom trenutku, preambula nije deo ustava RS i to je krivica DSS-a i Kostunice.
Srbija pored toga treba da pokrene javnu debatu o modelu decentralizacije vlasti. Po mom misljenju idealno bi bilo da ne postoje pokrajine i regioni nego da se sva vlast koncetrise u gradovima, te da svaki grad ima svoju lokalnu policiju koja ce biti delom pod kontrolom gradske vlasti. Pored toga gradovima treba dati mogucnost da sami regulisu oblast privredne delatnosti kako bi se stvorila konkurencija izmedju gradu u privlacenju pre svega domacih investitora.
Preporuke:
25
13
6 ponedeljak, 03 april 2017 22:04
Bojan, Priština
E vala ako otporaši i gesedamnetaši ne ukinu autonomiju Vojvodine- niko neće.
Preporuke:
25
3
7 ponedeljak, 03 april 2017 22:21
penzioner Cviko
Ja ovaj stav podržavam, odavno. Autonomna pokrajina u vreme socijalizma, kao i nekadašnji srezovi, bili su "skladišta" za političare koji su bili višak odnosno rezerva. Razvoj informatike i kibernetike doveli su realno društvo do stava, da broj političara i administracije oko njih treba da bude još manji. Greška današanjih političara jeste njihov rad koji je suprotan ovom stavu o smanjenju broja političara i administracije. Oni taj broj povećavaju jer proizvodne delatnosti predaju strancima kojima ova silna administracije ne treba a političari moraju da zaposle svoje miljenike.
Preporuke:
18
6
8 ponedeljak, 03 april 2017 22:27
aleksandar
Antić sve zreliji i mudriji.
Puna podrška njegovom javnom angažmanu.
Preporuke:
21
11
9 ponedeljak, 03 april 2017 22:28
Cccc
Autonomija je sasvim u redu.
Preporuke:
13
25
10 ponedeljak, 03 april 2017 22:37
Jedan ogorčeni Vojvođanin
@aleksandar

Primetio sam da na ovom sajtu vi najviše mrzite Vojvodinu. Rekli ste već da ste poreklom odavde ali da ste se preselili u Srbiju. Ne znam da li je to motiv, ali niste mi jasni. Ne samo vi već i mnogi drugi nacionalisti. Recimo Koštunica, koji je tvrdi nacionalista je kosovskim Albancima, koji su ratovali protiv Srbije, nudio "više od autonomije - manje od nezavisnosti". Mi nismo tražili ni pola od toga, a opet su se svi ustručavali da ispune naše zahteve. Zar je moguće da su vam Albanci sa Kosova bliži od nas vojvođanskih Srba?!?!
Preporuke:
14
32
11 ponedeljak, 03 april 2017 23:05
nemo
lupeta,kao i njegov imenjak i nekadasnji saborac alpinista u drugom smeru
Preporuke:
8
23
12 ponedeljak, 03 april 2017 23:08
Radgost
Deo Srba u Srbiji autonoman od ostalih Srba !? Ostvarivanje hrvatske neokomunističke/katoličke zamisli; da se osvoji tnjritorija i pokatoliče starinci.
U oblastima koje su otcepljene od Srbije oktobra 1944. Kada je 4. hrvatski korpus pod komandom Ivana Rukavine zaveo Vojnu upravu za Banat, Bačku i Baranju.
(došla vojska iz tadašnje NDH i od Srbije odvojila zemlju i ljude! Baranja već deo Hrvatske; koja izvodi radove na pripajanju i ostalih delova Srbije)
Preporuke:
24
5
13 ponedeljak, 03 april 2017 23:19
Bojan, Priština
Srbija treba da bude jedinstvena a pokraina joj nije potrebna jer je to imalo smisla u tuđinskoj državi - a ne i u svojoj.

Ali, to pitanje pokretati sada (!?) kada smo pislednji bedni protektorat i banana republika sa marionetskom antidržavnom vlašću - je ne samo kontraproduktivno, nego može izazvati otpor i inat, tamo gde ga nikad nije bilo.

Uz to, nije Čedomir i to drušvo družina za velika dela, još su im pištaljke po džepovima. Neka se bave svojom ulogom u 5 otobru, nekabse javno pokaju pa tek onda uopšte možemo da ih uzmemo u obzir.
Preporuke:
18
5
14 utorak, 04 april 2017 00:05
aleksandar
Vidi ogorceni.
Vojvodstvo je jedna predivna srpska reč. A "vojvodina", to ne postojati, odnosno to otpasti samo. Kako je nastalo,protivno volji mog naroda, tako će i nestati. Nastalo iz ideje antisrpstva, anticivilizacije i antikulture, nestaće kao anahronizam.
Ne bih da ti objašnjavam šta bi stari Srbi iz Srema, Banata i Bačke mislili o tvom poimanju "vojvodine".
Elem, samo ti radi svoj posao, ali ti neće uspeti. Ne damo mi Srbi iz severne Srbije. Punktum.
Preporuke:
18
5
15 utorak, 04 april 2017 00:08
Boško
Bojan, Priština

Ali, to pitanje pokretati sada (!?) kada smo pislednji bedni protektorat i banana republika sa marionetskom antidržavnom vlašću - je ne samo kontraproduktivno, nego može izazvati otpor i inat, tamo gde ga nikad nije bilo.
A zašto to nije uradio tvoj idol, kada je "jogurt revolucijom" uz pomoć Srba sa Kosova (da bi posle Srbe predao šiptarima) preuzeo vlast u vojvodini i umesto da je ukinuo autonomne pokrajine postavio je svoje komunističke profiterske bitange,

koji su sada najveći zagovornici Miliševića i to

oni sa Kosova jer decenijama pljačkaju Srbiju kao "paralelna vlast"

oni iz vojvodine gde se birokratija umnožila na desetine hiljada oko "skupštine i vlade"

Stotine hiljada birokrata su od 1974 se napljačkale i "zaradile penzije", i sasvim normalno je da svi oni koji profitiraju od "pokrajin" neće hteti da odustanu od dalje pljačke dobrovoljno.
Preporuke:
10
6
16 utorak, 04 april 2017 00:16
Boško
Radgost
Ostvarivanje hrvatske neokomunističke/katoličke zamisli; da se osvoji tnjritorija i pokatoliče starinci.
U oblastima koje su otcepljene od Srbije oktobra 1944. Kada je 4. hrvatski korpus pod komandom Ivana Rukavine zaveo Vojnu upravu za Banat, Bačku i Baranju.
(došla vojska iz tadašnje NDH i od Srbije odvojila zemlju i ljude! Baranja već deo Hrvatske; koja izvodi radove na pripajanju i ostalih delova Srbije)
Zar nije u tom kontekstu Tito oprostio zločine nad Srpskim narodom tokom drugog svetskog rata za ~50 hiljada mađara?

Uopšte ne sumnjam da će Vučićev i Dačićev režim "biti za ukidanje autonomije", jer mogu da nastave sa komunističkim planom iz Drezdena (čim završe sa Kosovom)

Obzirom da je Orban ozbiljan igrač (dokazao se sa NATOm bombardovanjem Srbije 1999) koji je 2016 uložio 160 miliona evra u "demokratizaciju vojvodine" (čitaj razbijanje) i podelu za mađare, hrvate i podunavske nemce

Kako su podeljene pare između Vučića, Dačića, SVM i "autonomaša"
Preporuke:
5
5
17 utorak, 04 april 2017 00:27
2017
Moram da priznam da me C.Antic prilicno razocarao zadnje vreme sa njegovim tekstovima.Dobar istoricar i intelektualac a bavi se ovakvim stvarima?Zar je to tema i najveci problem u Srbiji danas pored svega ostalog sto se desava?O decentralizaciji se treba diskutovati i u tom kontekstu bi promena statusa Vojvodine bila u redu.Svi znamo da je previse politicke,ekonomske i svake druge moci skoncetrisano u Beogradu i da je potrebna preraspodela.Medjutim ako se on samo zalaze za centralizaciju to je krajnje pogresno.
Preporuke:
8
9
18 utorak, 04 april 2017 09:40
@Jedan ogorčeni Vojvođanin - jedan smireni Beograđanin
Prijatelju, nema razloga za ogorčenje, ljudi samo iznose stavove, ovakve i onakve, i to je sve uredu.

Oni koji se protive autonomiji, zapravo, izražavaju brigu i strah za širu zajednicu - Srbiju. Osnova za strah ima, naravno, svi vidimo šta se dešavalo i dešava sa republikama, autonomijama...

Oni koji se vatreno bore za autonomiju-republiku-otcepljenja jesu političari, birokrate, jer na taj način gledaju da se obogate, opare, dograbe, ošišaju. Ne treba to običnim ljudima, nego njima. Radi se, dakle, o zameni teza i podmetanju.

Treće, kad kažete 'Šiptarima nudite, a nama uskraćujete'... molim vas zapitajte se koga podrazumevate pod 'mi'. Pobogu, tamo je potpuno drugi narod, koji stvara SVOJU veliku državu, narod plemenski organizovan, spregnut preko bosova sa svetskom mafijom... a u Vojvodini to smo MI, Srbi. Ne delimo se na 'nas' i 'vas' jer smo i jedni i drugi isto - mi.

Na kraju, nemam ništa protiv autonomije. Ali treba barem da vratimo njen stari naziv - Srpska Vojvodina.
Preporuke:
5
1
19 utorak, 04 april 2017 10:22
Reddy
Ovakvog mladog Dosovskog strvodera jedva je i zamisliti a kamoli slušati njegove gadosti. Uopšte nije reč o autonomiji već o njegovom agresivnom antikomunizmu koji je u isključivoj službi sopstvene krijere. Odvratan srbijanski gad koji ovde ima na tone. Kako Srbija misli da se sa ovakvim poluljudima može krenuti napred!?!?!?
Preporuke:
2
4
20 utorak, 04 april 2017 10:42
vrlj
Hvala na minusima. Vojvodina nije bila predmet nedeljnih izbora, al` ajde - izručite vaše frustracije u tom pravcu, i na moj račun... Inače, velike, ozbiljne države kao recimo Ruska Federacija ( sa brojnim republikama i autonomnim oblastima) Engleska sa grofovijama itd. ne potežu olako pitanje ukidanja svojih teritorijalnih samouprava ?! A ovde `stručnjaka` za ustavno i upravno pravo - k`o `šodera` ?
Preporuke:
5
5
21 utorak, 04 april 2017 12:03
Boško
@Jedan ogorčeni Vojvođanin - jedan smireni Beograđanin

Oni koji se vatreno bore za autonomiju-republiku-otcepljenja jesu političari, birokrate, jer na taj način gledaju da se obogate, opare, dograbe, ošišaju. Ne treba to običnim ljudima, nego njima. Radi se, dakle, o zameni teza i podmetanju.

Na kraju, nemam ništa protiv autonomije.


Jel ti "pao šećer" na kraju?

Zašto bi se iko normalan zalagao da birokrate dodatno sa "skupštinom, vladom" i svim "pomoćnim teladima" "vojvodine", nastave da pljačkaju radnike i građane kao što to rade od 1974te.
Preporuke:
1
2
22 utorak, 04 april 2017 12:12
Boško
vrlj
Hvala na minusima. Vojvodina nije bila predmet nedeljnih izbora, al` ajde - izručite vaše frustracije u tom pravcu, i na moj račun... Inače, velike, ozbiljne države kao recimo Ruska Federacija ( sa brojnim republikama i autonomnim oblastima) Engleska sa grofovijama itd. ne potežu olako pitanje ukidanja svojih teritorijalnih samouprava ?! A ovde `stručnjaka` za ustavno i upravno pravo - k`o `šodera` ?
Zašto obraćaš pažnju na minuse koji su i "izlaz" da oni koji nisu intelektualno sposobni da napišu komentar "demokratski izraze" svoje "mišljenje" (što par njih na NSPM zloupotrebljava) a ti si pomenuo njemu "omrženi DSS"

Svi oni koji se zalažu za "autonomiju vojvodine" zaboravljaju da vojvodina nije nikada bila "samostalna država" i da je trenutna teritorija (sa teritorijom koju su ustaše otele uz pomoć komunističkog okupatora) date Srpskom narodu u celini kao reparacije za zločine AustroUgarske u prvom i Mađareske u drugom svetskom ratu
Preporuke:
3
2
23 utorak, 04 april 2017 16:27
Zvonimir Bgd
Svaka sadasnja izmena ustava u pravcu teritorijalnih redefinisanja statusa, bila bi autogol srpskom argumentu u vezi sa Kosmetom kao srpskom juznom pokrajinom.
Za teritorijalno preuredjenje drzave potrebno je najpre vratiti drzavnu kontrolu nad svakim pedljem zemlje Srbije. Ako se to ne uradi, onda Srbija ostaje bez svoje istorijom i ustavom pripadajuce teritorije.

Cedomir Antic ima status univerzitetskog docenta i clana Krunskog saveta. On je stosta nabubao, ali malo toga shvata. Obrazovan, ali ne mnogo pametan. Zaslepljen mrznjom koja mu ne dozvoljava da realno sagleda svet u kome zivi. Ovo ga predodredjuje da stalno bude stetocina narodu kojeg savetuje. Njegova politicka biografija sasvim ocigledno to pokazuje.
Preporuke:
1
0
24 utorak, 04 april 2017 18:09
e,pa nece movi
dragi cedo,...tito je nase cedo,

da se odreknemo tita i njegovih 'zasluga' za srpski narod,medju koje spada autonomija vojvodstva, to ne dolazi u obzir...jer,sve damo al,njega ne damo.
nego,evo kontrapredlog: titu dati i cetvrti orden n.h.
dalje,dragi cedo,ne zaboravi ulogu 'srpskih podrepasa' karijerista koji prodadose 'veru za veceru.
podsecam te na veliku tursku kaznukojom su mrtvi,les, i zivi bivali zajedno sahranjeni...tako je zivi nestajao.
Preporuke:
1
2
25 utorak, 04 april 2017 19:03
Darmon
Tacno je da je AP Vojvodina pre svega vestacka tvorevina totalitarnog rezima na inicijativu clanova ondasnje partije i vlade i njenog dozivotnog predsednika. Medjutim, ukinuti danas tu tvorevinu ne bi bilo ni pametno ni odgovorno, jer bi doslo do situacije kao i sa Kosovom. Poznato je da se medjunarodna zajednica drzi ustava iz 1974, i da bi okarakterisala svaku promenu kao agresiju.
Preporuke:
1
1
26 utorak, 04 april 2017 19:24
Boško
Darmon
Tacno je da je AP Vojvodina pre svega vestacka tvorevina totalitarnog rezima na inicijativu clanova ondasnje partije i vlade i njenog dozivotnog predsednika. Medjutim, ukinuti danas tu tvorevinu ne bi bilo ni pametno ni odgovorno, jer bi doslo do situacije kao i sa Kosovom. Poznato je da se medjunarodna zajednica drzi ustava iz 1974, i da bi okarakterisala svaku promenu kao agresiju.
Malo si tu izmešao "karte"

Ustavom iz 1974 godine se ne garantuje pokrajinama pravo na odcepljenje, tako da priča da se "međunarodna zajednica" "drži ustava" nije tačna, jer to samo Kosovo dokazuje.

Glavni problem je "socijalni mir" jer bi trebalo da posao izgube desetine hiljada birokrata u NovomSadu oko "skupštine, vlade" i "pomoćnih teladi" što naravno kao i svi partijski profiteri, ne mogu da dozvole, pa bi odmah zahtevali "građanski rat" jer niko nema njima pravo da uskrati da nastave sa pljačkom koja je na delu od 1974 godine...
Preporuke:
0
1
27 sreda, 05 april 2017 13:51
Archie
Čedomire ne lupaj i sam znaš da od toga nema nipta. Ti si istoričar i trebao bi da znaš kako se ovakve stvari završavaju kada se započnu.

Vojvodina postoji, postojale i postojaće i molim vas ne izazivajte sudbinu ponovo. Posle svih poraza valjda ste trebali nešto naučiti.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner